Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím – Bc. Kristýna Šrámková
Bc. Kristýna Šrámková
Diplomová práce
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
. Influencer marketing on the market of products for young children and products related to parenthood
Anotace:
ŠRÁMKOVÁ, K. Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce si klade za cíl formulovat marketingová doporučení pro začínající influencery na trhu se zbožím pro malé děti a jejich matky, aby jejich práce byla co nejpřínosnější. Marketingový výzkum využívá především primární …víceAbstract:
ŠRÁMKOVÁ, K. Influencer marketing on the market of products for young children and products related to parenthood. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. This diploma thesis aims to formulate marketing recommendations for be-ginning influencers in the market of goods for young children and their mothers, so that their work is as beneficial as possible. Marketing research mainly uses primary …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem práci Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autor-ský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského záko-na. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem práci Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autor-ský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského záko-na. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná li-cenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková