Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o. – Bc. Milan Lepš
Bc. Milan Lepš
Master's thesis
Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.
Marketing Strategy of Nemocnice Boskovice s. r. o.
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix, marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare. The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and values, strategic plan, and the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lepš, Milan. Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management in Healthcare / Management ve zdravotnictví
Theses on a related topic
-
Návrh zlepšení ošetřovatelského managementu interního oddělení Nemocnice Boskovice s.r.o.
Patrik Šustr -
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Milan Lepš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová