Bc. Milan Lepš

Master's thesis

Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.

Marketing Strategy of Nemocnice Boskovice s. r. o.
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix, marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare. The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and values, strategic plan, and the characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lepš, Milan. Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe