Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o. – Bc. Milan Lepš
Bc. Milan Lepš
Diplomová práce
Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.
Marketing Strategy of Nemocnice Boskovice s. r. o.
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix, marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare. The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and values, strategic plan, and the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lepš, Milan. Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zlepšení ošetřovatelského managementu interního oddělení Nemocnice Boskovice s.r.o.
Patrik Šustr -
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Milan Lepš -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jakub Drobný -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie nově vznikajícího food trucku
Van Anh Do -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová