Krystyna Kolnobrytska

Master's thesis

Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China

Postoje spotřebitelů k CSR luxusních značek v Rusku a Číně
Abstract:
Předmět této diplomové práce je spojen se společenskou odpovědností firem (CSR) luxusních značek a jejím vnímáním mezi jejich zákazníky v Rusku a Číně. V současnosti jsme v souvislosti s řadou ekonomických, ekologických i sociálních problémů, jimž svět čelí, svědky rostoucího významu CSR. Podnikání firem doprovází dopady na místní i globální společnost a životní prostředí. CSR není důsledkem určitého …more
Abstract:
The topic of this paper is connected with the Corporate Social Responsibility (CSR) of luxury brands and its perception by their target customers in Russia and China. We are witnessing an increasing significance of CSR activities in the modern society. It became an outcome of the range of economic, environmental, as well as social obstacles which the world is facing nowadays. It has been accompanied …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Pavla Neumannová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76704