Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China – Krystyna Kolnobrytska
Krystyna Kolnobrytska
Master's thesis
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
Postoje spotřebitelů k CSR luxusních značek v Rusku a Číně
Abstract:
Předmět této diplomové práce je spojen se společenskou odpovědností firem (CSR) luxusních značek a jejím vnímáním mezi jejich zákazníky v Rusku a Číně. V současnosti jsme v souvislosti s řadou ekonomických, ekologických i sociálních problémů, jimž svět čelí, svědky rostoucího významu CSR. Podnikání firem doprovází dopady na místní i globální společnost a životní prostředí. CSR není důsledkem určitého …moreAbstract:
The topic of this paper is connected with the Corporate Social Responsibility (CSR) of luxury brands and its perception by their target customers in Russia and China. We are witnessing an increasing significance of CSR activities in the modern society. It became an outcome of the range of economic, environmental, as well as social obstacles which the world is facing nowadays. It has been accompanied …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76704
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Pavla Neumannová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů
Marie Balášová -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Julie Hojdyszová -
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
Nataša Savić -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof