An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s. – Nikola Slováková
Nikola Slováková
Bakalářská práce
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Abstract:
The aim of this Bachelor's Thesis is to perform an analysis of the consumer behaviour differences and the key macroeconomic indicators of select European countries and on the basis of these data create a suggestion of export marketing export strategy for ETA. This thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part is focused on information concerning marketing and especially …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu rozdílů spotřebitelského chování zákazníků společnosti ETA ve vybraných evropských zemích a klíčových makroekonomických ukazatelů v těchto zemích a následně na základě těchto údajů vytvořit návrh exportní marketingové strategie pro společnost ETA. Tato práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na informace týkající …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁKOVÁ, Nikola. \textit{An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/i7tor1/.
Jak správně citovat práci
Slováková, Nikola. An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Základní makroekonomické ukazatele ČR v ukazatelích OECD
Michaela KOMENDOVÁ -
Vliv makroekonomického prostředí na existenci zombie firem
Pavel Sedlák -
Investiční chování firem
Klára Večeřová -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Logistický koncept výroby vozu Škoda v zahraničním závodě mimo EU pro evropský trh
Hana Bláhová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai