Relationship Marketing in Education – Bc. Emiliya Mamedova
Bc. Emiliya Mamedova
Diplomová práce
Relationship Marketing in Education
Relationship Marketing in Education
Anotace:
Marketing je mocným, avšak často opomíjeným nástrojem na trhu dalšího vzdělávání. Cílem prace je pokusit se otestovat vztah marketingu v rámci financovaný vzdělávání. Pro vytvoření této práce a pochopení problému byly použity spousta metodických nástrojů. Za prvé, literatury na toto téma, metody pozorování marketingového vztahů a podrobná analýza.Abstract:
Marketing is a powerful, but often neglected tool in the market of continuing education. Thе aim of this paper is to attempt to tеst the applicability of relationship mаrketing concepts within thе self-financed tertiary educаtion industry. Fоr the creation of this work and undеrstanding of the problem were used lots of methоdological tools. First of all, literаture search of the literature on this …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pae0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketing ve vzdělávání dospělých
Martin ZNAMENÁČEK -
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček