Internetový marketing malé obchodní firmy – Monika FANTOVÁ
Monika FANTOVÁ
Diplomová práce
Internetový marketing malé obchodní firmy
Internet marketing of a small business company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce "Internetový marketing malé obchodní firmy" je analyzovat internetový marketing vybrané společnosti a poté zpracovat návrh dalšího možného rozvoje v dané oblasti. Pro tuto práci byla vybrána společnost FANTA - velkoobchod, s. r. o, která se zabývá prodejem vybavení pro gastronomické provozy. Nejprve je v práci teoreticky nastíněn internetový marketing a jeho nejvýznamnější …víceAbstract:
The main objective of the thesis "Internet marketing of a small business company" is to analyse the internet marketing of the selected company and then to prepare a proposal for possible expansion in the given area. The company FANTA - whole sale Ltd. deals with distribution for gastronomical premises was chosen for the thesis. First there is theory outlined internet marketing and it is most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavlína Dvořáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FANTOVÁ, Monika. Internetový marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Tvorba a propagace webových stránek
Eva Stránská -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Systém propagace Katedry informatiky a počítačů
Petra ŠPAČKOVÁ