Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o. – Pavla Ohnišťová
Pavla Ohnišťová
Bachelor's thesis
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Design of the marketing strategy for the company Fitness assistant s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh online marketingové strategie pro společ-nost Fitness assistant s.r.o.. Vychází z poznatků zjištěných PESTE analýzou, analý-zou konkurence, analýzou spotřebitelského chování a informací poskytnutých oběma jednateli podniku. Ze získaných dat byla vytvořena SWOT analýza na zá-kladě, které byla vybrána vhodná marketingová strategii podniku. Dotazníkové šetření, které …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the design of the marketing strategy for the compa-ny Fitness assistant s.r.o.. The work draws on information and knowledge from the PESTE analysis, analysis of the concurrence environment and from the analy-sis of the consumer’s behaviour. Furthermore, the thesis reflects the knowledge and experiences of both executive heads of the company. The SWOT analysis was performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OHNIŠŤOVÁ, Pavla. \textit{Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/i854hl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová