Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o. – Pavla Ohnišťová
Pavla Ohnišťová
Bachelor's thesis
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Design of the marketing strategy for the company Fitness assistant s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh online marketingové strategie pro společ-nost Fitness assistant s.r.o.. Vychází z poznatků zjištěných PESTE analýzou, analý-zou konkurence, analýzou spotřebitelského chování a informací poskytnutých oběma jednateli podniku. Ze získaných dat byla vytvořena SWOT analýza na zá-kladě, které byla vybrána vhodná marketingová strategii podniku. Dotazníkové šetření, které …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on the design of the marketing strategy for the compa-ny Fitness assistant s.r.o.. The work draws on information and knowledge from the PESTE analysis, analysis of the concurrence environment and from the analy-sis of the consumer’s behaviour. Furthermore, the thesis reflects the knowledge and experiences of both executive heads of the company. The SWOT analysis was performed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OHNIŠŤOVÁ, Pavla. \textit{Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/i854hl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová