Bc. Vendula Procházková

Master's thesis

Interní komunikace digitální agentury

Internal Communications of a Digital Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá interní komunikací vybrané digitální agentury. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti interní komunikace ve firmě, komunikační strategii, nástrojům a komunikačním kanálům v rámci interní komunikace a také shrnuje trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je pomocí kvalitativních, individuálních rozhovorů společně …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the internal communication of a selected digital agency. The theoretical part is devoted to findings from the field of internal communication in the company, communication strategy, tools and communication channels within internal communication and also summarizes trends in this area. The practical part analyzes facts obtained using research methods. The aim of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Procházková, Vendula. Interní komunikace digitální agentury. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications