Interní komunikace digitální agentury – Bc. Vendula Procházková
Bc. Vendula Procházková
Master's thesis
Interní komunikace digitální agentury
Internal Communications of a Digital Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá interní komunikací vybrané digitální agentury. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti interní komunikace ve firmě, komunikační strategii, nástrojům a komunikačním kanálům v rámci interní komunikace a také shrnuje trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je pomocí kvalitativních, individuálních rozhovorů společně …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the internal communication of a selected digital agency. The theoretical part is devoted to findings from the field of internal communication in the company, communication strategy, tools and communication channels within internal communication and also summarizes trends in this area. The practical part analyzes facts obtained using research methods. The aim of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Vendula. Interní komunikace digitální agentury. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Komunikační strategie vybrané firmy
Nikola Loudová -
Komunikační strategie společnosti Deloitte
Anastasia Lomakina -
Návrh komunikační strategie ve firmě WC Help s.r.o.
Markéta Jančíková -
Komunikační strategie firmy.
Diana Senko -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova