Individuální vzdělávací plán žáka s mentálním postižením na 1. stupni ZŠ – Bc. Petra HEGEROVÁ
Bc. Petra HEGEROVÁ
Diplomová práce
Individuální vzdělávací plán žáka s mentálním postižením na 1. stupni ZŠ
Particular educational national scheme of assistance of pupil with mental handicap at on infant school
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou tvorby a realizace individuálních vzdělávacích plánů u žáků s mentálním postižením na 1. Stupni ZŠ. Teoretická část diplomové práce obsahuje vymezení pojmu mentální postižení, etiologii, projevy a klasifikaci mentálního postižení, možnosti vzdělávání žáků s mentálním postižením. Z možností vzdělávání žáků s mentálním postižením se ve své práci zaměřuji …víceAbstract:
This thesis deals with the problem of creating and putting into practice individual educational plans for pupils of basic school with mental handicaps. The theoretical part contains specification of the concept of mental handicap, etiology, its various manifestations, classification of mental handicaps and possibilities of schooling pupils with mental handicaps. In my work I especially focus on possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEGEROVÁ, Petra. Individuální vzdělávací plán žáka s mentálním postižením na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ