Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody – Ing. Ivana Popelářová
Ing. Ivana Popelářová
Bachelor's thesis
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Product analysis – the source of a competitive advantage
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza produktu jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem je brazilský keratin. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty marketingu vedoucí ke správnému zanalyzování produktu. Praktická část je zaměřena na analýzu konkrétního produktu, ale i na podnik, který produkt zavedl. SWOT analýza charakterizuje podnik. Analýza produktu a srovnání s konkurenčními …moreAbstract:
The table of contents of this bachelor’s degree is a product analysis as a source of competitive advantage. The selected product is brazilian keratin. In a theoretic part there are described particular aspects of marketing that are contributing to the right analysis of the product. A practical part is directed to the analysis of the specific product and the company where this product was launched. …moreKeywords
Analýza produktu bez chemického složení brazilský keratin inovování konkurence konkurenční produkt konkurenční výhoda odlišení se podnik pozorování produkt přání a potřeby služby SWOT analýzaProduct analysis without chemical composition brazil keratin innovate competition competitive product competitive advantage become different company observation product wishes and needs services SWOT analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l5ojr/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv struktury a chemického složení latexů s inkorporovanými nanočásticemi La na antimikrobiální, chemickou a korozní odolnost ochranných povlaků
Lenka Gondová -
Vliv chemického složení na rozpadové diagramy nízkolegovaných mangan-chromových ocelí
Michal Konderla -
Chemické složení šťávy z plodů vybraných odrůd černého bezu
Petra Šafránková -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
Performance pay as a competitive advantage and weapon
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli