Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení – Bc. Simona Rožánková
Bc. Simona Rožánková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
The Analysis of Marketing Communication of special Gastronomical Firm
Abstract:
Bakalářská práce je na téma Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení hotelu v Praze, jehož vlastní činnost představuje ubytovací služby. Cílem této práce je získání zpětné vazby ze strany ubytovaných hostů a navrhnout nové formy komunikační reklamy. Teoretická část je zaměřena na marketing, komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je zkoumán metodami analýzy, deskripce …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of analysis of marketing and communication in gastronomic firm, hotel in Prague, providing accommodation services. The target of the thesis is obtaining feedback from hotel guests and getting suggestions for the new types of communication promotions. The theoretical part is focused on marketing, promotional mix and it’s elements. Selected hotel and its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13018/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal