Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení – Bc. Simona Rožánková
Bc. Simona Rožánková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
The Analysis of Marketing Communication of special Gastronomical Firm
Anotace:
Bakalářská práce je na téma Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení hotelu v Praze, jehož vlastní činnost představuje ubytovací služby. Cílem této práce je získání zpětné vazby ze strany ubytovaných hostů a navrhnout nové formy komunikační reklamy. Teoretická část je zaměřena na marketing, komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je zkoumán metodami analýzy, deskripce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of analysis of marketing and communication in gastronomic firm, hotel in Prague, providing accommodation services. The target of the thesis is obtaining feedback from hotel guests and getting suggestions for the new types of communication promotions. The theoretical part is focused on marketing, promotional mix and it’s elements. Selected hotel and its marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13018/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROŽÁNKOVÁ, Simona. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i8oe01/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal