Inkluzivní systém vzdělávání a jeho realizace v MS kraji – Veronika KAŠNÁ
Veronika KAŠNÁ
Diplomová práce
Inkluzivní systém vzdělávání a jeho realizace v MS kraji
Inclusive system of education and its realization in Moravian-Silesian region
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na inkluzivní systém vzdělávání a jeho realizaci v Moravskoslezském kraji. Teoretická část popisuje historický vývoj k přístupu osobám se zdravotním postižením a také rozdíly mezi integrací a inkluzí. Vymezuje inkluzivní systém vzdělávání, jeho principy a cíle. Rovněž se zabývá aktéry inkluze, mezi něž patří hlavně žáci, učitelé, asistenti pedagoga a školní speciální pedagogové …víceAbstract:
The Diploma thesis is focused on the inclusive system of education and its realization in Moravian-Silesian region. The theoretical part describes both the historical development of attitudes to people with disabilities and the differences between integration and inclusion. It defines inclusive system of education, its principles and goals. It also deals with the participants of inclusion who are mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠNÁ, Veronika. Inkluzivní systém vzdělávání a jeho realizace v MS kraji. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ