Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy – Denisa HANÁKOVÁ
Denisa HANÁKOVÁ
Master's thesis
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Playing video games and young English language learners.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím videoher, jako prostředku pro vyučování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ. Práce se nejprve zaměřuje na kategorizaci slovní zásoby, na její učení a zapamatování. Dále se zabývá jednotlivými metodami využívanými pro výuku anglické slovní zásoby. Klíčovou částí jsou poté možnosti a využití videoher ve výuce anglického jazyka, jejich využití …moreAbstract:
The thesis deals with video games as a tool for teaching vocabulary in English language classes for primary school students. The thesis first focuses on categorizing, learning, and memorizing vocabulary. It then explores various techniques and principles used for teaching vocabulary. The key part discusses the possibilities and utilization of video games for acquiring and memorizing new vocabulary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Havránková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/i995sy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANÁKOVÁ, Denisa. Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Vliv strategií předzpracování dat na výkonnost modelování úpadku v kontextu výběru prvků a metod modelování
Elena Láncošová -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Brno 1945 - 1975 v kontextu československé architektury.
Renata Vrabelová -
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka
Eliška Dunowski -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Teoreticko-kritická analýza teorií učení v kontextu efektivity strategií vzdělávání dospělých
Alexandr PÉRI