Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy – Denisa HANÁKOVÁ
Denisa HANÁKOVÁ
Diplomová práce
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Playing video games and young English language learners.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím videoher, jako prostředku pro vyučování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka u žáků 1. stupně ZŠ. Práce se nejprve zaměřuje na kategorizaci slovní zásoby, na její učení a zapamatování. Dále se zabývá jednotlivými metodami využívanými pro výuku anglické slovní zásoby. Klíčovou částí jsou poté možnosti a využití videoher ve výuce anglického jazyka, jejich využití …víceAbstract:
The thesis deals with video games as a tool for teaching vocabulary in English language classes for primary school students. The thesis first focuses on categorizing, learning, and memorizing vocabulary. It then explores various techniques and principles used for teaching vocabulary. The key part discusses the possibilities and utilization of video games for acquiring and memorizing new vocabulary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Havránková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/i995sy/.
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Denisa. Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Vliv strategií předzpracování dat na výkonnost modelování úpadku v kontextu výběru prvků a metod modelování
Elena Láncošová -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Brno 1945 - 1975 v kontextu československé architektury.
Renata Vrabelová -
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka
Eliška Dunowski -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Teoreticko-kritická analýza teorií učení v kontextu efektivity strategií vzdělávání dospělých
Alexandr PÉRI