Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol – Zuzana Skapálková
Zuzana Skapálková
Master's thesis
Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol
Specifics of Education of Pupils with Developmental Language Disorder from the Perspective of Primary School Teachers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií na běžném typu školy. Cílem práce je popsat, jaká specifika shledávají učitelé 1. stupně ve vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Zaměřujeme se na to, jak učitelé v rámci inkluzivního vzdělávání vnímání vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií. Empirická část má charakter kvalitativního designu výzkumu.Abstract:
The thesis deals with the issue of education of pupils with developmental language disorder in mainstream schools. The aim of the thesis is to describe what specifics teachers of the first level find in the education of pupils with developmental language disorder. We focus on how teachers in inclusive education perceive the education of pupils with developmental language disorder. The empirical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skapálková, Zuzana. Specifika vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií z pohledu učitelů základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA