Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů – Miluše STRAKOVÁ
Miluše STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů
External communication of company Liebherr on the example of selected corporate business magazines.
Abstract:
External communication plays an important role in the enterprise communications. The Bachelor Thesis investigates this specific communication tool on the example of the customer based magazines of Liebherr company. The first part describes theoretical starting-points of the theme, tools, elements and placement in the enterprise communications. Professional stories work effectively since the authenticity …víceAbstract:
Externí komunikace je významnou součástí podnikové komunikace. Předložená bakalářská práce zkoumá tento konkrétní nástroj na příkladu zákaznických časopisů společnosti Liebherr. První část popisuje teoretická východiska tématu, nástroje, prvky a umístění v podnikové komunikaci. Profesionální příběhy působí účinněji, protože autentičnost je to, co je cílovou skupinou poptáváno. Empirická analýza ve …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRAKOVÁ, Miluše. \textit{Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/i9ehki/.
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Miluše. Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Petra Ritschelová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Externí firemní komunikace
Alena Lupjanová -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Vendula Krlišová