Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě – Polina Petunina
Polina Petunina
Bakalářská práce
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Google Analytics and its application in a company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro měření návštěvnosti Google Analytics a jeho použitím v konkrétní firmě. V první části jsou popsany rozdíly mezi off-site a on-site webovou analytikou a srovnání Google Analytics s jiným popularním nástrojem pro měření návštěvnosti - Kissmetrics. Dále jsou vysvětlené hlavní výhody a nevýhody použití Google Analytics. Druhá část …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to present one of the most widely used tools for measuring traffic - Google Analytics, and its application in a particular company. The first part describes the differences between off-site and on-site web analytics and comparison of Google Analytics with another popular tool for measuring traffic - Kissmetrics. Furthermore the main advantages and disadvantages of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Jiří Sedláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Predikce golfových výsledků užitím metody lineární regrese
Luboš Vocásek -
Lineární regrese s chybějícími daty
Magdaléna Trepková -
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Michal Každan -
Měření návštěvnosti webu
Vítězslav Homolka -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Marco Vezzola -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečením
Nikolas Pekárek