Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí – Jarmila Jánská
Jarmila Jánská
Bakalářská práce
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Emotional intelligence development of gifted children
Anotace:
V teoretické části jsem se zabývala osobností, vývojovými zvláštnostmi dítěte mladšího školního věku, nadáním, emocemi, úzkostí a strachem, projevy a problémy mimořádně nadaných dětí. Dále jsem popsala faktory ovlivňující rozvoj úzkosti a strachu, faktory ovlivňující rozvoj kompetencí nadaného dítěte ve školním a rodinném prostředí. V praktické části práce jsem se zaměřila na zmapování a analýzu rozdílů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Stanislav Pelcák
- Oponent: Václav Bělík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální komunikace ve státní správě
Práce na příbuzné téma
-
Mimořádně nadané dítě v systému základního a středního školství
Ilona Brabencová -
Mimořádně rozumově nadané děti se specifickými poruchami učení
Ilona Brabencová -
Nadané dítě v předškolním vzdělávání
Naďa JELÍNKOVÁ -
Informační chování mimořádně nadaných dětí v pregramotném období
Mariana Šimíková -
Osobnost učitele nadaného žáka.
Jan Wurst -
Osobnost mimořádně nadaného žáka a jeho sociální začlenění ve třídě
Lenka Feketová -
Nadané dítě
Klára Gronychová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková