Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele – Marek Putna
Marek Putna
Bakalářská práce
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Influence of advertising campaigns on consumer buying behavior
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele. V teoretické části popisuje legislativní východiska, základní pojmy v oblasti spotřebitele a reklamy. Vymezuje obecné znaky spotřebitele, faktory ovlivňující nákupní chování, rozhodovací proces a ochranu spotřebitele. Dále objasňuje význam reklamy, její vznik, funkce, rysy a rozdělení. Empirická část je …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the influence of advertising campaigns on consumer buying behavior. The theoretical part describes the legislative background, basic concepts in the field of consumer and advertising. It defines the general characteristics of the consumer, factors influencing purchasing behavior, decision-making process and consumer protection. It also explains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Chování vybrané generace spotřebitelů při nákupu potravin
Tereza Štorchová -
Kupní chování spotřebitelů
Lucie LANDOVÁ -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková