Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí – Bc. Markéta Vymazalová
Bc. Markéta Vymazalová
Diplomová práce
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Ethical Aspects of Library Marketing Using Electronic Social Networks
Anotace:
Magisterská práce pojednává o etických aspektech marketingu českých knihoven na internetu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části stručně shrnuji problematiku marketingu z všeobecného hlediska. Hlouběji se pak věnuji internetovému marketingu a marketingu v neziskových organizacích, zejména v knihovnách. Dále se také věnuji etickým otázkám, opět jak ze všeobecného hlediska …víceAbstract:
This Master thesis deals with ethical aspects of Internet marketing of the Czech libraries. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I summarize the topic of marketing in general. I analyse Internet marketing and marketing in non-profit organizations, especially in libraries. I also focus on ethical questions from general as well as marketing point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/stmmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Etika online marketingu
Roman POLOK -
Etika marketingového pracovníka
Kristína Hermanovská -
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etika v marketingové komunikaci
Jiří Soušek -
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Ethics of AI in Marketing
Alexander Keviczky