Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR – Andrea JANKOVCOVÁ
Andrea JANKOVCOVÁ
Bakalářská práce
Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR
VETROPACK Nemšová Ltd. Communication plan for SR
Anotace:
Podstatou tejto bakalárskej práce je spracovať návrh komunikačného plánu pre firmu VETROPACK Nemšová s.r.o. Náplň činnosti tejto organizácie je produkcia sklených obalov na nápoje, zaváraniny, instantnú kávu a iné potravinárske výrobky. Táto práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť zahŕňa marketingový mix, komunikačný mix, komunikačné ciele a nástroje marketingovej komunikácie …víceAbstract:
The goal of the thesis is to develop the proposal for the communication plan for the VETROPACK Company Nemšová s.r.o. The activities of this company include the production of glass packing for beverages, confections, instant coffee and other products. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes the marketing mix, communication mix, communication goals and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21242
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKOVCOVÁ, Andrea. Komunikačný plán firmy VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. pre SR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje komunikačného mixu v polygrafickom podniku
Nikol Cemperová -
Marketingová analýza komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie
Martina Schlégerová -
Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi
Michal Matula -
Nástroje komunikačného mixu v polygrafickom podniku
Nikol Cemperová -
Analýza efektívnosti nástrojov komunikačného mixu vybraného hotela
Martina Mäsiarová -
Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Zuzana Burdzová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Monika Kavická -
Komunikační plán vybrané online služby
Kristína Nezvalová