Úloha školního poradenského pracoviště – Bc. Pavla Braunerová
Bc. Pavla Braunerová
Bakalářská práce
Úloha školního poradenského pracoviště
The role of the school's counselling workplace
Anotace:
Tato práce pojednává o činnosti Školního poradenského pracoviště na církevní základní škole. Zabývá se problematikou základního vzdělávání žáků hlavního vzdělávacího proudu i žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
This thesis deals with activities of school counselling workplace at an elementary church school. Further, it deals with the issues of elementary education of pupils of the mainstream education as well as of the pupils with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bured/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ