Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku – Gabriela Šírová
Gabriela Šírová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
Marketing strategy in the field of product sales support in a particular company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti Preciosa Jewellery & Decoration. Předmětem práce je analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti a popis, jak a k čemu je firma využívá. Cílem práce je vyhodnocení správnosti využívání nástrojů podpory prodeje vzhledem k jejich charakteristice, která je popsána v literatuře v teroretické části. Teoretická část práce se zabývá kroky při vývoji …viacAbstract:
The Bachelor Thesis focuses on the sales promotion strategies in the Czech company Preciosa Jewellery & Decoration. The main aim of the thesis is to analyze the tools of sales promotion in the company and to describe how and to what purpose are they used. The thesis evaluates whether the tools are being used correctly and according to their characteristics described in the literature. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zverejniť od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šírová, Gabriela. Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Monika DAVIDOVÁ -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje
Žaneta Potecká -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
Kristina Šrainová -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti - na příkladu firmy VITANA
Lucie Vlachová -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková
Názov
Vložil
Vložené
Práva