Martina LANGOVÁ

Bakalářská práce

Didaktický přístup pedagoga k žákům s pervazivní vývojovou poruchou

Pedagogical Didactic Approach to Child with Pervasive Developmental Disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá didaktickým přístupem pedagogů základních škol, kteří mají ve třídě integrované žáky s pervazivní vývojovou poruchou. V praktické části budeme analyzovat data získaná formou kvalitativního výzkumného šetření. Sběr dat bude probíhat prostřednictvím rozhovorů s pedagogy na základních školách. Cílem práce bude zkoumání, jaké metody, pomůcky a podpůrná opatření pedagog využívá …více
Abstract:
The Bachelor's thesis inquires into the pedagogical approach of elementary school teachers, who have integrated pupils with Pervasive Developmental Disorder into their classrooms. Data aquired through qualitative research will be analyzed in the practice section. Data have been collected by revewing educators at the elementary schools. The goal of this work is to find what methods, aids and supportive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGOVÁ, Martina. Didaktický přístup pedagoga k žákům s pervazivní vývojovou poruchou. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta