Alternativní terapie v pedagogicko-psychologickém poradenství – Mgr. Jitka Haklová
Mgr. Jitka Haklová
Diplomová práce
Alternativní terapie v pedagogicko-psychologickém poradenství
The Alternative Therapies in Pedagogical Psychological Counselling
Anotace:
Alternativní terapie v pedagogicko - psychologickém poradenství Anotace: Haklová, Jitka: Alternativní terapie v pedagogicko psychologickém poradenství, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s 78. Diplomová práce je členěna do pěti kapitol. Čtyři kapitoly jsou charakteru teoretického, jedna kapitola má charakter výzkumný. První část diplomové práce nastiňuje základní teoretická východiska …víceAbstract:
Abstract: The diploma thesis is divided into five chapters. Four chapters have theoretical character and one chapter is explorational character. The first part of this thesis sketches basic theoretical starting point of education of children with special educationae needs. In the next part this dissertation inquires into deducation and attendance of children with ADHD and personality of the child with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vau30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ