Jádro produktu a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Veronika Fabiánová
Bc. Veronika Fabiánová
Master's thesis
Jádro produktu a jeho vliv na chování spotřebitele
The core of the product and its impact on consumer behaviour
Abstract:
Cílem Diplomové práce je popsat chování spotřebitele a tím zjistit, do jaké míry jádro produktu ovlivňuje jeho rozhodování. Práce se zabývá tím, jaké atributy ovlivňují rozhodovací proces spotřebitele a naopak, které faktory pro něj nejsou vůbec důležitými. Na základě těchto atributů byla navržena opatření, která mají pomoci budoucí marketingové strategii retailu. V analýze současného stavu jsou popsány …moreAbstract:
The aim of the thesis is to describe the consumer's behaviour and to determine to what extent the core of the product influences his decision-making. The thesis deals with what attributes influence the decision-making process of the consumer and vice versa, which factors are not important to him at all. Based on these attributes, measures have been proposed to help the future marketing strategy of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Spotřební chování ve vztahu k udržitelnosti v retailu
Lukáš Salwender
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses iazw7v iazw7v/2
1/1/2021