Kuoyching Chung
Diplomová práce
Why Do People Dislike Inflation?
Proč lidé nenávidí inflaci?
Anotace:
Tento výzkum se provádí s cílem prozkoumat, jak jednotlivci vnímají inflaci a její vnímané negativní dopady na jejich užitečnost a spotřebu, příjem a mzdy, zaměstnanost a nezaměstnanost, celkové štěstí a další, a to v návaznosti na Shillerovu studii: Proč nemáme rádi inflaci? (1997) a Stantcheva (2024). Tato studie se zaměřuje na kontext České republiky a využívá metod kvalitativního výzkumu formou …víceAbstract:
This research is conducted to explore individuals' perceptions of inflation and its perceived negative impacts on their utility and consumption, income and wages, employment and unemployment, overall happiness, and more, following Shiller's study, 'Why do we dislike inflation?' (1997) and Stantcheva's (2024). This study focuses on the context of the Czech Republic and employs qualitative research methods …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Aleš Maršál, M.A. Ph.D.
- Oponent: Michal Marenčák, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Economics and Management / Management v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová