Analýza slovesných kategorií na úrovni A1 v učebnicích češtiny pro žáky s odlišným mateřským jazykem – Tereza VIDOVÁ
Tereza VIDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza slovesných kategorií na úrovni A1 v učebnicích češtiny pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Verbal Aspect in Czech Textbooks for Students with Different Mother Language
Anotace:
V teoretické části práce je okrajově představen "Společný evropský referenční rámec pro jazyky", jsou zde formulovány znalosti o slovesných kategoriích, které by měli žáci referenční úrovně A1 znát. Dále jsou na základě mluvnic a gramatik vymezeny dané slovesné kategorie, které budou potřebné k analýze v praktické části, v níž se pokusím o interpretaci slovesných kategorií v učebnicích češtiny pro …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Božena Bednaříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VIDOVÁ, Tereza. \textit{Analýza slovesných kategorií na úrovni A1 v učebnicích češtiny pro žáky s odlišným mateřským jazykem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ib2nsv/.
Jak správně citovat práci
VIDOVÁ, Tereza. Analýza slovesných kategorií na úrovni A1 v učebnicích češtiny pro žáky s odlišným mateřským jazykem. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Česká filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva