Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz – Bc. Veronika Zálešáková
Bc. Veronika Zálešáková
Bakalářská práce
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Marketing communication plan for mexican restaurant La Paz
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy, deskripce a komparace zhodnotit stávající marketingovou komunikaci mexické restaurace LA PAZ a navrhnout inovovaný komunikační model za účelem zvýšení ekonomické efektivnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. V první části jsou teoretické informace, potřebné k lepšímu porozumění daného tématu a týkající se marketingu obecně …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the existing marketing communication of the Mexican restaurant LA PAZ based on analysis, description and comparison and to propose an innovative communication model in order to increase economic efficiency. The bachelor thesis consists of three parts, theoretical, analytical and design. In the first part, there is theoretical information needed for a better understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/swwyp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁLEŠÁKOVÁ, Veronika. \textit{Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ib79yk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing v gastronomii se zaměřením na podporu prodeje
Pavla Lebedeva Pochvalovská -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Největší byrokratické překážky ovlivňující podnikání v hotelnictví a gastronomii v Česku a na Slovensku
Veronika Štěpánková -
Zachování českých zvyků v gastronomii v regionu Horácko a Podhorácko
Kamila Madziová -
Možnosti snižování odpadu v gastronomii a potravinářství v kontextu cirkulární ekonomiky
Katarína Vezérová -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková