Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích – Bc. Karolína Vejražková
Bc. Karolína Vejražková
Diplomová práce
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Current online marketing tools applied in cultural organizations
Anotace:
Diplomová práce specifikuje současné trendy v online marketingové komunikaci v oblasti propagace a reklamy v kulturně-hudebních organizacích. Přináší aktuální online marketingové nástroje, jejich způsoby aplikace a také tvorbu marketingového mixu. Krátce se zabývá kulturní politikou, která určuje, jakou roli plní stát v neziskovém sektoru. V praktické části je čtenáři blíže upřesněno využití nástrojů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with current trends in online marketing communication in the field of promotion and advertising in cultural and musical organizations. Also describes current online marketing tools, their ways of application and the creation of a marketing mix. It briefly focuse on cultural policy, which determines the role of the state in the non-profit sector. In the practical part, the reader …víceKlíčová slova
Online marketing online marketingové nástroje online komunikace kulturní marketing propagace kulturní organizace kulturní neziskový sektor Smetanova Litomyšl Struny podzimu Moravský podzim Online marketing tools Online communication Cultural marketing Promotion Culture organization Cultural non-profit sector
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/md6u4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Neziskový sektor v ČR a jeho financování
Lucie Vinterová -
Metodiky práce s dobrovolníky v neziskovém kulturním sektoru
Alice Kordíková