Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Fabián Berka
Bc. Fabián Berka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na internetu. Jak správně využít marketingových nástrojů k lepší komunikaci na internetu. Práce je koncipována na personální agenturu Work&Study, ve které má analyzovat marketingové nedostatky a nalézt nejlepší řešení k jejich inovaci. Pro lepší demonstraci tohoto tématu jsem vytvořil reálnou kampaň, která má zlepšit povědomí o této firmě …víceAbstract:
This work focuses on the topic of Internet marketing communication. How to use marketing tools to better communicate over the Internet. The paper revolves around human resources agency called Work&Study, in which it analyses gaps in marketing strategies and looks for most optimal innovative solutions. A model social media promotional campaign has been created to better illustrate the topic. As …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/uhhea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERKA, Fabián. \textit{Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ibsbr8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang