Etika v reklamě v ČR a zahraničí – Bc. Marie Ryklová
Bc. Marie Ryklová
Diplomová práce
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Ethics in the advertising in Czech republic and abroad
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě. Jejím cílem je porovnání situace v ČR a v zahraničí z hlediska etiky v reklamě a provedení analýzy vybraných aspektů etiky v reklamní tvorbě. Teoretický popis reklamy spolu se zařazením reklamy do marketingové komunikace je obsažen v první kapitole. V kapitole druhé je popsán smysl a činnost orgánů zabývajících se regulací reklamy jak v ČR, tak …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of ethics in advertising. The aim is to compare the situation in the Czech republic and abroad and to analyze selected aspects of ethics in the advertising world. Theoretical description of advertising and the role of advertising in marketing communications is contained in the first chapter. The second chapter describes the purpose and activities of the institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Informační etika v současné společnosti
Gabriela Kmiťová -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Etika v podnikatelské činnosti
Pavla Podolníková -
Low cost, Low tech
Terezie DOLEŽALOVÁ -
Low cost, low tech
Anna STRAKOVÁ -
LOW COST, LOW TECH
Kristýna MAREŠOVÁ -
LOW COST, LOW TECH
Markéta BLAŽKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva