Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s. – Tomáš ŠLÁGR
Tomáš ŠLÁGR
Bakalářská práce
Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.
Proposal for CRM system implementation in Datart International, a. s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní řešení implementace CRM systému ve firmě Datart International. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM strategie a také jsou zde uvedena teoretická východiska, o které se opírá následná praktická část. V té je nejprve analyzován současný stav vztahu k zákazníkům ve firmě a následně jsou zde navrhnuty postupné kroky zavádění CRM …víceAbstract:
The basic purpose of this thesis is to propose concrete solution of CRM system imple-mentation in Datart International a. s. In theoretical part the accent is put on understanding of CRM strategy meaning and also there are theoretical resources for sequential practical part. In this part at first present condition of customer relationship in company is analyzed. Then sequential steps of CRM system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zveřejnit od: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLÁGR, Tomáš. Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi inovací produktu a jeho prodejem - Kino Svět
Libor Valenta -
Vztah sponzoringu a image značky
Ivana OTRADOVCOVÁ -
Vztah Čechů k lázeňství a jeho význam pro cestovní ruch
Simona KEBRLOVÁ -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti Scania Czech Republic s.r.o.
Lukáš MARTINŮ -
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Barbora Stůjová -
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Martin Šorma -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Veronika Tranová