Bc. Veronika Tranová

Diplomová práce

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Na oblast péče o zákazníky jsou kladeny stále vyšší nároky. Řízením vztahů se zákazníky dosahuje firma nejen jejich pozitivní a loajální odezvy, ale i kladné finanční bilance, která je pro firmu klíčová. Diplomová práce je zvolena v důsledku aktuálnosti této problematiky. V závěrečné práci se shromáždí teoretické informace, na jejichž základě se zpracuje praktická část. Vybraná firma bude analyzována …více
Abstract:
On customer care are increasing demands. Customer relationship management company achieves not only their loyal and positive response, but also the positive financial balance, which is crucial for the company. The thesis is chosen due to the topicality of this issue. In this paper, theoretical gather information on the basis of is treated with a practical part. The selected firm will be analyzed empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní