Tomáš ŠLÁGR

Bakalářská práce

Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.

Proposal for CRM system implementation in Datart International, a. s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní řešení implementace CRM systému ve firmě Datart International. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu CRM strategie a také jsou zde uvedena teoretická východiska, o které se opírá následná praktická část. V té je nejprve analyzován současný stav vztahu k zákazníkům ve firmě a následně jsou zde navrhnuty postupné kroky zavádění CRM …více
Abstract:
The basic purpose of this thesis is to propose concrete solution of CRM system imple-mentation in Datart International a. s. In theoretical part the accent is put on understanding of CRM strategy meaning and also there are theoretical resources for sequential practical part. In this part at first present condition of customer relationship in company is analyzed. Then sequential steps of CRM system …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Zveřejnit od: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10421

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠLÁGR, Tomáš. Návrh na zavedení CRM systému ve firmě Datart International, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing