Inovativní přístup v destinačním marketingu – Kateřina Přichystalová
Kateřina Přichystalová
Bachelor's thesis
Inovativní přístup v destinačním marketingu
Innovative approache in destination marketing
Abstract:
Tématem bakalářské práce je inovativní přístup v destinačním marketingu ve vybrané destinaci. Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu Turistického regionu Jizerské hory a následné zpracování návrhu na zlepšení v oblasti marketingové komunikace vybrané destinace. Teoretická část se zpočátku zabývá inovativním marketingem cestovního ruchu, jeho důležitými aktivitami pro správný postup …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Innovative approach in destination marketing in the selected destination. The aim of this bachelor's thesis is analysis of the current status and improvement proposal Touristic region Jizerske hory (Jizera mountains). First theoretical part is introducing innovation marketing in tourism. It is consist of correct activities for product and services, definitive of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Přichystalová, Kateřina. Inovativní přístup v destinačním marketingu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights