Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou – Jana MIKULÍKOVÁ
Jana MIKULÍKOVÁ
Bakalářská práce
Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou
An Educational Strategy of a Teacher Working with a Child with Cerebral Palsy
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na dětskou mozkovou obrnu u dětí předškolního věku a vý-chovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s takovýmto dítětem. V teoretické části seznamuje s příčinami vzniku dětské mozkové obrny, s klasifikací forem tohoto onemocnění a také s onemocněními, která se k DMO často přidružují. Dále se zabývá vývojem dítěte s dětskou mozkovou obrnou od prenatálního do předškolního …víceAbstract:
Bachelor thesis investigates cerebral palsy of preschool age children and addresses special education strategies applied by the teacher of the child affected with this disease. In the theoretical section, introduce the causes of cerebral palsy, classify the forms of this disease, and describe diseases that are often associated with cerebral palsy. Further investigate development of children with cerebral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULÍKOVÁ, Jana. \textit{Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/iccoui/.
Jak správně citovat práci
MIKULÍKOVÁ, Jana. Výchovně-vzdělávací strategie pedagoga při práci s dítětem s dětskou mozkovou obrnou. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Lucie CHUTNÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Strategie učitelky mateřské školy pro emoční rozvoj dítěte předškolního věku
Hana PLACHÁ -
Zdivadelněná dětská hra dětí předškolního věku jako představení pro rodiče
Jordana Blažková -
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku žijících v dětském domově
Naďa Ježková -
Dětská mozková obrna u dětí předškolního věku
Ludmila Kotrlíková