Distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR – Věra Jindrová
Věra Jindrová
Master's thesis
Distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR
Distribution strategy after opening the northern highway in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je simulovat a také se pokusit predikovat distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR na základě aktuálních dopravních toků a dosavadních trendů. Rychlostní silnice R35 bude po dostavení všech estakád představovat tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. S celkovou délkou přes 260 km půjde o nejdelší českou rychlostní silnici. Další atraktivitou této rychlostní …moreAbstract:
The aim of this work is to simulate and to try to predict a distribution strategy by opening the northern highway in the Czech Republic based on the current traffic flows and existing trends. The speedway R35 will be after the completion of all platforms the northern backbone route connecting Bohemia and Moravia. With an overall length of 260 km it will be the longest Czech speedway. Another attraction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46291
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Jan Fábry
- Reader: Martina Kuncová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46291
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Vývoj Blu-ray trhu v ČR: Distribuční strategie a jejich dopad na adopci HD formátu
Anna Kopecká -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Jaroslav Mužík -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Adaptace distribuční strategie v mezinárodním prostředí
Petr Bulíř -
Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů
Michaela Babuková -
Analýza distribuční strategie
Lukáš Langer