Podnikatelský plán na založení obchodu s BARF produkty – Gabriela Zedníková
Gabriela Zedníková
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení obchodu s BARF produkty
Podnikatelský plán na založení obchodu s BARF produkty
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje podnikatelský plán k založení společnosti Šťastná tlapka, s.r.o. Z počátku jsou vymezeny teoretické podklady pro vytvoření podnikatelského plánu, jako jsou charakteristika podnikatelského plánu, zvolená metodika, analýza trhu, marketingový mix a konkurence. V praktické části je vytvořen konkrétní podnikatelský plán na založení společnosti. Představuje jednotlivé fáze …víceAbstract:
This thesis presents business plan used to set up company Šťastná tlapka s.r.o. First, it defines the basic concept of business plan, metodology, market analysis, marketing mix and competition. The practical part shows an actual business plan. It showes diferent phases tied to company set up such as competition analysis, choice of a supplier, marketing activities and in the end komplex analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Václav Zadražil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Lenka PUSTINOVÁ -
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
Barbora Mlčáková -
The business plan for the establishment of a pet food wholesale store.
Jana Fajtová -
Podnikatelský plán MSP
Nikola Nováková -
Platformy pro nízkonákladové online podnikání
Robert Čapek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková