Bc. Hana Ludvíková

Bachelor's thesis

Aplikace marketingového mixu při prodeji spotřebního zboží u zvolené firmy

Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v prodeji spotřebního zboží v prodejně El Gusto, která patří firmě BUDLAND s.r.o. Firma se zabývá nákupem a prodejem zboží, které je prodáváno v této prodejně. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V první části je teoretický popis jednotlivých složek marketingového mixu, popis Porterova modelu pěti sil, SWOT analýzy, modelu BCG a marketingových …viac
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of marketing mix in sales of consumer goods store in El Gusto, which are owned BUDLAND Ltd. The company is engaged in buying and selling goods that are sold in the shop. This thesis is divided into two parts. The first part is a theoretical description of the various components of the marketing mix, a description of Porter's five forces model, SWOT analysis, BCG …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2011
  • Vedúci: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management