Aplikace marketingového mixu při prodeji spotřebního zboží u zvolené firmy – Bc. Hana Ludvíková
Bc. Hana Ludvíková
Bachelor's thesis
Aplikace marketingového mixu při prodeji spotřebního zboží u zvolené firmy
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v prodeji spotřebního zboží v prodejně El Gusto, která patří firmě BUDLAND s.r.o. Firma se zabývá nákupem a prodejem zboží, které je prodáváno v této prodejně. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V první části je teoretický popis jednotlivých složek marketingového mixu, popis Porterova modelu pěti sil, SWOT analýzy, modelu BCG a marketingových …viacAbstract:
The thesis is focused on the analysis of marketing mix in sales of consumer goods store in El Gusto, which are owned BUDLAND Ltd. The company is engaged in buying and selling goods that are sold in the shop. This thesis is divided into two parts. The first part is a theoretical description of the various components of the marketing mix, a description of Porter's five forces model, SWOT analysis, BCG …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gmsw0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2011
- Vedúci: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍKOVÁ, Hana. \textit{Aplikace marketingového mixu při prodeji spotřebního zboží u zvolené firmy}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/icebod/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový mix vybrané jazykové školy
Monika KRÁLOVÁ -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková