Interní komunikace ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o. – Bc. Pavla Lysková
Bc. Pavla Lysková
Bakalářská práce
Interní komunikace ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o.
Internal communication in Nestlé Česko, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o.. V teoretické části rozebírám samotnou komunikaci, popisuji její druhy a nástroje, a seznamuji čtenáře s moderními trendy v komunikaci. V praktické části se zaměřuji výhradně na komunikační nástroje ve společnosti Nestlé Česko, detailně zde popisuji, jak fungují, komu jsou určeny a informuji o výhodách a nevýhodách daného …víceAbstract:
This thesis deals with internal communication at Nestlé Česko, s.r.o. In the theoretical part, I discribe communication as such developing on its types and tools, and acquaint readers with the latest trends in communication as well. In the practical part I focus exclusively on communication tools at Nestlé Česko, s.r.o., I describe in detail how they work, whom they are intended to and I explore advantages …víceKlíčová slova
Interní komunikace druhy komunikace moderní trendy v komunikaci externí komunikace motivace nástroje interní komunikace sociální média v interní komunikaci. Internal communication types of communication modern trends in communication external communication motivation internal communication tools social media in internal communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cp0k1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Veronika Šrubařová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemie
Vanda Hejnová -
Role sociálních médií v televizní žurnalistice v českém prostředí
Aneta Daňková -
Sociální média a komunikace v Koreji, chování uživatelů na sociálních sítích v Koreji a jeho porovnání s Českem
Hana MIKASOVÁ -
Sociální média a komunikace v Koreji, chování uživatelů na sociálních sítích v Koreji a jeho porovnání s Českem
Hana MIKASOVÁ -
Využití sociálních sítí jako online marketingového nástroje ke zvýšení občanské angažovanosti v obcích v České republice
Nikola Svirak -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti
Veronika Křivdová -
Systém pro interní firemní komunikaci
Tomáš Langer