Event management podniku z pohledu realizační agentury – Bc. Šárka Prchalová
Bc. Šárka Prchalová
Diplomová práce
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Event management of the company from the perspective of an implementing agency
Anotace:
Jedním z nových nástrojů marketingové komunikace je event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. V současné době poměrně prudce stoupá nejen v České republice, ale i v zahraničí. Tato diplomová práce se zabývá problémy spojenými s event marketingem se zapojením do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. Hlavní náplň tvoří organizace eventu zahraniční …víceAbstract:
One of the new tools of marketing communication is event marketing and its effective use in the corporate communications of a company. It is currently relatively on the steep rise not only in the Czech Republic, but also abroad. This thesis deals with the issues associated with event marketing with involvement in the communications mix of a company operating in the corporate sector. The main content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aps6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness
Kristýna Kloknerová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu mléka
Kristýna Antlová -
Analýza nákupního chování na trhu kávy
Blanka Rajchmanová -
Zavádění standardů kvality v agentuře podporovaného zaměstnávání
Zuzana THÜRLOVÁ -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Kateryna Melnyk -
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Petra Bedrnová