Bc. Šárka Prchalová

Master's thesis

Event management podniku z pohledu realizační agentury

Event management of the company from the perspective of an implementing agency
Abstract:
Jedním z nových nástrojů marketingové komunikace je event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. V současné době poměrně prudce stoupá nejen v České republice, ale i v zahraničí. Tato diplomová práce se zabývá problémy spojenými s event marketingem se zapojením do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. Hlavní náplň tvoří organizace eventu zahraniční …more
Abstract:
One of the new tools of marketing communication is event marketing and its effective use in the corporate communications of a company. It is currently relatively on the steep rise not only in the Czech Republic, but also abroad. This thesis deals with the issues associated with event marketing with involvement in the communications mix of a company operating in the corporate sector. The main content …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication