Event management podniku z pohledu realizační agentury – Bc. Šárka Prchalová
Bc. Šárka Prchalová
Master's thesis
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Event management of the company from the perspective of an implementing agency
Abstract:
Jedním z nových nástrojů marketingové komunikace je event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. V současné době poměrně prudce stoupá nejen v České republice, ale i v zahraničí. Tato diplomová práce se zabývá problémy spojenými s event marketingem se zapojením do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. Hlavní náplň tvoří organizace eventu zahraniční …moreAbstract:
One of the new tools of marketing communication is event marketing and its effective use in the corporate communications of a company. It is currently relatively on the steep rise not only in the Czech Republic, but also abroad. This thesis deals with the issues associated with event marketing with involvement in the communications mix of a company operating in the corporate sector. The main content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aps6w/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu wellness
Kristýna Kloknerová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu mléka
Kristýna Antlová -
Analýza nákupního chování na trhu kávy
Blanka Rajchmanová -
Zavádění standardů kvality v agentuře podporovaného zaměstnávání
Zuzana THÜRLOVÁ -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Kateryna Melnyk -
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Petra Bedrnová