Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví – Polina Soukupová
Polina Soukupová
Bachelor's thesis
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Possibilities of Using Facebook, Twitter and Google+ for Promotion in the Hospitality Industry
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí, resp. Facebooku, Twitteru a Google+, pro propagaci v hotelnictví. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická. V této části jsou popsány nejdůležitější informace k pochopení pojmů, které jsou s touto prací úzce spojeny. První část tedy vysvětluje pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingová komunikace na internetu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the possibilities of using social networks, respectively. Facebook, Twitter, and Google+ for promotion in the hotel industry. The work is divided into three parts. The first part is theoretical. This section describes the most important information to understand the terms that are associated with this work. The first part explains concepts such as marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15501/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Marketing design hotelů
Ekaterina Serkova -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Marketing hotelů
Denisa Fricová -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek -
Internet, sociální sítě a žáci 2. stupně základní školy
Jan Roleček