Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu. – Bc. Adam Trůbl
Bc. Adam Trůbl
Diplomová práce
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Ethics of Product Warranty as a Means of Sales Promotion. Advertising in the Automotive Industry.
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prokázat, že záruka na jakost vozidla je prodejci využívána, jako nástroj podpory prodeje, přestože je prezentována jako benefit pro zákazníka, tedy přidaná hodnotou produktu. Vedlejším cílem je zjistit zda nabízení delší záruční lhůty na automobily, může ovlivnit kupní chování zákazníků natolik významně, že záruka může být zařazená mezi nástroje podpory prodeje. Teoretická …víceAbstract:
The main target of this thesis is to prove the fact that the Car Quality guarantee is used as a sales promotion tool, although it is presented as a benefit for the customer, mean as added value of the product. The secondary target is to determine whether offering a longer warranty period for cars can affect customers' purchasing behavior so much that the warranty can be included among the sales promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwdve/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu
Darina Kořínková -
Podpora prodeje užitkových vozů VW v České republice
Tomáš Janáč -
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Pavel Kočí -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Analýza a podpora prodeje konkrétního podniku
Žaneta Pavelková -
Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.
Petra Kešnerová