Výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace – Tomáš Fikart
Tomáš Fikart
Bakalářská práce
Výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace
Selection of an online educational platform for particular entity
Anotace:
Cílem bakalářské práce je výběr on-line vzdělávací platformy pro účely konkrétní organizace pomocí analytické hierarchického procesu, který se řadí mezi modely vícekriteriální analýzy. Práce je rozdělena na tři části. V první části je čtenář obeznámen se situacemi, při kterých jsou on-line vzdělávací platformy nejvíce využívány a obeznámen se současnými standardy platforem. V následující kapitole …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is the choosing of on-line educational platform for the purpose of selected organisation using analytical hierarchy process, which ranks among multicriterial analysis models. Thesis is separated into three parts In the first part, the reader is introduced to situations, in which the online educational platforms are mostly used and with current standards of those …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Houška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Saatyho Analytický hierarchický proces
Michaela Slavíková -
Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů
Markéta Zajarošová -
Matematické modelování požadavků trhu na produkt v rámci koncepce analytického hierarchického procesu
-
Matice párových porovnání v analytickém hierarchickém procesu a jejich aplikace
Zuzana KISZOVÁ -
Podnikatelské plánování - Budování on-line vzdělávací plarformy
Alexander Gricajev -
Using on-line tools for creating classroom activities and a study of their influence on student motivation
Iva Feltlová -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk
Název
Vložil
Vloženo
Práva